Rimmel Lasting Finish 25H

by - 17:54



Kako je došlo ljeto, a s njime i nešto tamnija boja kože, posegnula sam u svoju ladicu u potrazi za puderom nešto tamnije nijanse. Odabir je pao na Rimmel Lasting Finish 25H i tu je započela moja opsesija za ovim puderom. Zaboravila sam ustvari koliko sam prije bila zadovoljna s njime, ne sjećam se da sam ga uopće toliko i koristila, ili jednostavno kako sam fulala nijansu nisam ga imala prilike samostalno probati kako spada jer sam ga većinom mješala sa svjetlijim nijansama drugih pudera. No vratimo se na ono zbog čega ovo pišem. 
Da, istina puder je već neko duže vrijeme na našem tržištu i nije neka inovacija ali nikad nije kasno za otkrivanje novih favorita zar ne? ;)

Prvo započnimo s generalijama.
Puder dolazi u staklenoj bočici od standardnih 30ml, uz uvijek dobro došlu plastičnu pumpicu s kojom se dosta dobro dozira količina koja je potrebna. Sadrži SPF 20 te u takvim slučajevima postoji mogućnost za ostavljanjem flash back efekta na fotografijama, no u nešto sunčanijim danima dobro dođe kao zaštita kože.


Puder je nešto kremastije i gušće teksure ali se lako razmazuje. Kada se tek nanese na kožu ostavlja sjajan finiš no kako se suši tako se sve više matira i na kraju završava na nekakvom semi-matt završetku, po meni baš onakvom kakav volim, koji izgleda prirodno kao real skin.

Puder ima dosta jak parfumirani miris koji se zadržava neko vrijeme na koži, meni osobno ne smeta ali onim osobama koje su osjetljivije na mirise u kozmetičkim proizvodima bi mogao zasmetati.
Na puderu još navode da su u njega ubacili Comfort serum koji bi trebao učiniti nošenje pudera "ekstra ugodnim i trajnim cijeli dan". 



Također jedna od tvrdnji koju navode je da je trasferproof odnosno da se ne preslikava. Ha rekla bih ovako, da neće se preslikati ukoliko lagano dotaknemo nešto, ali ukoliko povučemo po koži nešto grublje npr. majicu prilikom oblačenja, ostat će tragovi na njoj, ne preveliki ali ostat će.
Iako tvrde da je prekrivanje jako, rekla bih ipak da je na granici srednjeg prema jakome uz lako nadograđivanje. 



Mislim da bi ovaj puder mogao odgovarati svim tipovima kože, možda nešto malo više onima normalne do suhe, ali ni oni s masnijom kožom neće imati problema s njim, mogli bi jedino imati osjećaj da su ljepljivi i da se sve rastapa  iako neće ni blizu izgledati tako. Neće kožu držati u potpunosti matiranom ali i kad se zasjaji dat će nekakav dewy look koji ustvari i ne izgleda tako loše. I da kod skidanja bi se mogli malo pomučiti s njime. Da drži 25h kako reklamiraju, ne bi baš rekla, ali drži solidno 8-10h što i je uobičajeno i najčešće trajanje nošenja make upa.
Cijena je oko 70-80kn i često je na akciji.

Sve u svemu da rezimiramo. 
Da li sam zadovoljna s ovim puderom? Definitivno i jedno veliko da. 
Da li bi ga kupila ponovo? Opet jedno veliko da, i to vrlo uskoro jer sam već na samom kraju s proizvodom. 
Moja ocjena: 9/10

Ovaj puder se genijalno stapa s kožom, lagan je i jedva primjetan, a zbilja se osjeća ugoda prilikom nošenja. Ponekad imam osjećaj da imam nanesenu finu hranjivu kremu. Koža mi nije bila isušena kako zna često biti od nekih pudera, nije mi radila nikakve nepravilnosti, dapače nikad mi čišće lice nije bilo. Često sam dobivala komplimente za ten prilikom nošenja ovog pudera. Zbilja prirodno izgleda. I to je to. :)

INGREDIENTS:
Aqua/Water/Eau, Cyclopentasiloxane, Titanium Dioxide, Butylene Glycol, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Talc, Trimethylsiloxysilicate, Sodium Pca, Silica Silylate, C12-15 Alkyl Ethylhexanoate, Magnesium Sulfate, Zinc Stearate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Acrylates/C12-22 Alkyl Methacrylate Copolymer, Bispeg/Ppg-14/14 Dimethicone, Amodimethicone, Laureth-7, Lecithin, Tribehenin, Disteardimonium Hectorite, Phenoxyethanol,Trihydroxystearin, Chlorphenesin, Dimethiconol, Triethoxycaprylylsilane, Xanthan Gum, Parfum/Fragrance, Pentylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Propylene Carbonate, Hydroxyethylcellulose, Glycerin, Citric Acid, Fructose, Sodium Hydroxide, Urea, Laureth-4, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Allantoin, Maltose, Sodium Chloride, Sodium Lactate, Sodium Sulfate, Trehalose, Benzyl Salicylate, Linalool, Geraniol, Bht, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Glucose, Sodium Hyaluronate, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, [May Contain/Peut Contenir/+/-:Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499)].


Da li je netko od vas isprobao ovaj puder? Kako ste zadovoljni?

Hvala na čitanju!! ;)

Za sve novosti pratite me na:

You May Also Like

0 komentari