Neutrogena Healthy Skin Liquid Makeup

by - 21:50





Pozdrav!!!


Predstavljam vam puder koji koristim već neko vrijeme i s kojim sam u potpunosti oduševljena. Riječ je o Neutrogeninom Healthy Skin puderu. Odlučila sam ga isprobati zbog odličnih ocjena na recenzijama i činjenici da ga navode kao jeftiniju kopiju za Narsov Sheer Glow.



Iz Neutrogene ga predstavljaju kao puder koji nudi prirodan i zdrav izgled kože.

Ovaj puder nudi lagano do srednje prikrivanje (uz dva tanja sloja), neće prikriti veće prištiće, možda čak ni pjegice u potpunosti ali će dati koži nekakav predivan zdravi sjaj i savršeno se stapa s kožom. Ono što sam primijetila je da ipak s vremenom  oksidira tako da je moguće da ćete na kraju dobiti ipak mrvicu tamniji ton pa je poželjno dobro izblendati prijelaze, posebno od čeljusti prema vratu.

Puder je dosta tekući i potrebno ga je prije nanošenja dobro promućkati. Dolazi u staklenoj bočici (naravno bez pumpice) no meni to osobno ne predstavlja prevelik problem, nekako sam našla svoju idealnu tehniku doziranja. Količina proizvoda koji se dobije je 30ml. Također što je bitno u ovom sunčanijem periodu sadrži SPF 20.

























Nanosim ga standardnom četkicom sa sintetskim dlačicama, no u zadnje vrijeme sam ga počela nanositi rukama jer sam primijetila da se (pretpostavljam zbog topline prstiju) ljepše i jednostavnije razmazuje, a s kistićem još dodatno izblendam završne prijelaze.


Uz pomoć primera ovaj puder na mojoj mještovitoj koži izdrži bez problema do 8 sati uz male popravke na području T-zone. Nisam primjetila da mi je izazivao prištiće, štoviše nekako imam dojam da mi se ten čak i popravio. Koža izgleda svježe i zbilja zdravo.
Na žalost ovaj se puder ne može nabaviti kod nas ali se može naći na  web prodajnim stranicama koje imaju dostavu za Hrvatsku.

Što reći na kraju.. Ovo je puder za dnevni make up ukoliko želite u par trenutaka dobiti lijepu i zdravu kožu, uz malo rumenila i maskaru spremni ste za 5 minuta. Idealan je za ljetni period kad vam je potrebno samo lagano prekrivanje i ujednačavanje tena. 

S obzirom da sam trenutno u fazi NE MAT KOŽI ja sam poprilično zadovoljna ovim puderom i od mene dobiva ocjenu 5/5
Da li ću ponoviti kupnju nakon što ga potrošim? Svakako :)

To je to, čitamo se!!!! ;)

pratite me i na:


💕 Aneluxx

You May Also Like

4 komentari

  1. nas uvijek zakinu dobri proizvodi :) iako imam mješovitu kožu, nisam sigurna dal' bi se usudila koristiti ga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e al nikad ne dobivamo one najrazvikanije, već me to malo frustrira :) :)
      što se tiče sjaja na licu zbilja je prisutan, nije nimalo mat, ali mi to nekako u zadnje vrijeme baš paše, čak i kad sam masna kao burek mi ne smeta heh biće da je to trenutna faza :) ono što mi se baš sviđa kod njega je što je totalno ugodan na koži, kao da sam hidratantnu kremu nanesla ;)

      Izbriši
  2. volim pudere koji daju onaj lijepi glow finish. samo ne lajkam ovaj dio gdje spominješ oksidiranje proizvoda, uvijek sam u fobiji sama sa sobom ako znam da postoji mogućnost da se to dogodi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Molim te reci na kojoj str si kupila da dostavlja Za HR ? �� hvala ti puno:)

    OdgovoriIzbriši